Inzage in jouw zorgdossier
Al onze cliënten hebben toegang tot de CliëntApp. Deze app geeft cliënten en het netwerk inzage in het zorgdossier van de cliënt. Zo zijn onze cliënten en het netwerk altijd op de hoogte van de geplande zorgmomenten, afspraken en wat er over de zorgverlening is vastgelegd in het zorgdossier. Ook wordt de CliëntApp als communicatiemiddel voor informatie vanuit onze organisatie gebruikt.
Het kan voorkomen dat iemand twee wettelijk vertegenwoordigers heeft die het zorgplan moeten ondertekenen. Slechts één daarvan kan beheerder van de CliëntApp zijn en heeft deze rechten. In dit geval zal het document uitgeprint en handmatig ondertekend moeten worden.
Ziet je de tekst ‘Vernieuwen’ staan, klik hier dan op. Controleer of je internet/wifi het doet. Werkt het nog steeds niet, vraag dan jouw begeleider om hulp.
Ga naar de Google PlayStore (bij een Android-telefoon) of App Store (bij een iPhone) en download de CliëntApp.
Ga naar Meer > Profiel en pas met behulp van het potloodje je e-mailadres aan en klik op Opslaan.
Ga naar Meer > Profiel en pas met behulp van het potloodje je telefoonnummer aan en klik op Opslaan.
Foto’s worden alleen in het fotoboek in de CliëntApp bewaard en zijn niet te downloaden.
Vanuit Zorggroep de Stellingwerven ontvang je een ‘Aan de slag’-document waarin alle functionaliteiten omschreven staan. Heb je deze niet ontvangen, kun je dit navragen bij je begeleider. Je vindt dit document ook op deze pagina.
Ja, de SDB Octopus CliëntApp is ook beschikbaar voor tablet/iPad en te vinden in de Google Play Store (Android tablet) of App Store (iPad). Log vervolgens in via de link in de mail die je ontvangen hebt en volg de stappen.
Je kunt de SDB Octopus CliëntApp downloaden door naar de Google Play Store (Android telefoon) of App Store (iPhone) te gaan en de app daar op te zoeken en te downloaden. Log vervolgens in via de link in de mail die je ontvangen hebt en volg de stappen.
Als je het Cliëntportaal al gebruikt, krijg je automatisch een e-mail als uitnodiging. Dit geldt ook voor andere betrokkenen die in jouw dossier zijn aangemeld als ‘portaalgebruiker’. Hiervoor is het noodzakelijk dat het mobiele telefoonnummer en e-mailadres goed zijn ingevuld (in het ECD bij basisgegevens; telefoonnummer 1 en type, e-mailadres en type).